ezgiii12490 Kizlar bebekler illa yabancilamak zorunda mı 7 ay 12 günlük bebegim var 3 4 kişiyi anca yabancilayip ağlamıştir milletin kucağına gider ben yabancılasın istiyorum
Usnac1995 ezgiii12490 Yok yabancılamazdı. Ne olduysa 1.5 yaş civarı oldu ama çok kötü bir şey. Bende senin gibi düşünüyordum, şuan 25 aylık hala ben olmasam durmaz kimsede. Keşke eskisi gibi kalsaydı diyorum 😂 kocamla asla bir yere gidemiyoruz
asli8 Benim oğlum da 7 aylık şimdiye kadar bir kaç kişi dışında kimsenin kucağında ağlamamıştır yabancısı yok pek fazla
aslymom ezgiii12490 başka eve falan girince yabancılıyor babaanne falan normalde yapmazdı bizim kucağımız da durmak istiyor sık görmüyor ama genelde bizde evdeyiz dışarı çıkınca herkese güler ama