momy45 Kızlar iyi akşamlar. Bugün itibariyle saat 22.00 sularında oğlumun ağzında beyazlık gördüm baktım dişi çıkmış şu saatlere kadar yoktu. Saat 22.00 de gördüm. Ama 1 tane yani yanındaki çıkmamış. Bi sıkıntı mı var?
momy45 SiprayiL eltimin ikisi de çıktı o yüzden korktum. Benim de ilk çocuğum bilmiyorum 2li çıkıyor sanıyorum ben
berrakhsmnlr momy45 yok canım belli olmaz o ama arka arkaya çıkabilir bi kaç gün sonra yanındaki de patlar belki
eslemomss Şart değil ikili çıkması bizimde bu hafta biri çıktı digeri şişmiş bakalım ne zaman çıkacak
Mryasmin Bildiğim kadarı iki de çıkması normal tek cikmasida normal canım. O bebeğin vücudunda bulunan mineraller ile alakalı. Ve genlerle tabi
senahicret momy45 Yaklaşık 3 hafta oluyor alt 2 dişi çıkalı. Biri diğerinden önce patladı. Diğeri hemen ardından patladı. Sonra eşitlendiler. Merak etmeyin. Diğeri de çıkar kısa sürede inşaallah.