Ya kizlar kızım 7 aylık oldu ya yine bu kadar değildi geçen aylar ama bu ay beni öldürdü resmen uyumuyor dakka başı uyaniyor resmen. Ayakta uyuyom çıldırıyorum evin işini yapamıyorum edemiyorum ama öle böle değil kizlar normal ağlama değil yıkıyor ortalığı sanki dovuyom çocuğu hep yarım kaliyor işlerim uyumaya dinlenmeye fırsatım yok oturdum ağladım bugün resmen ya bazen diyom nie evlendinki bekarken rahattın ya diyom bazen eşimi çok seviyorum çocuğumu çok seviyom diyom ama kafayı yiyecem artık bu ay ben bittim 6.ayinda başladı bu uyumak bilmiyor herşeye ağlıyor mız mız yeter artikkkk uyku yok bişi yok kafayı yemek üzereyim gerçekten ya