anyela77 doktor tabii ki daha iyi bilir canım. İstersen biraz bebeğini gözlemle ya da sadece geceleri 1 kere mama vermeyi dene. Şöyle hatırlıyorum. 4.ayına geldiğimizde bizimde kilo alımı azdı. Doktor geceleri 1 kere mama ver demişti. Benim bebeğimde 4.ayda biberon reddi başlamıştı biberonu hiç kabul ettiremedim. Sadece 7-8 kere mama verebildim. Ama o kilosunu hemen toplamıştı. Yani ondan kaynaklıdır herhalde tam bilmiyorum. Diğer kontrolde verme mama demişti bu sefer doktor. Belki tesadüf bilemiyorum tabii