kızlar işe yeni başladım cumartesi pazarım tatil sabah 8 de gidip akşam 6 da evde oluyorum kızımda 3 buçuk yaşında kreşe başladı sabah 8 de bırakıyorum işe giderken akşam 6 buçuk gibi alıyoruz ama eve geliyor gün içinde yorulduğu için sanırım 9 da hemen uyuyo şurda iki üç saat bişey görebiliyorum oda çok özlüyor beni ve vicdan yapıyorum hafta sonu full bizim diye teselli ediyorum kendimi haksızlıkmı yapıyorum sizce kızıma😥😥