Merhaba anneler 🌼
14 aylık kızım var. Yaklaşık 2 hafta önce boğaz enfeksiyonu oldu ateşlendi 3 günün sonun da ateşi atlattı fakat bu sefer de kuru öksürüğü kaldı. Prospan şurup ve bricanly şurup kullandık ama nafile. Pekmez tereyağı kaynatıp ılıtıp içirdim yok çörekotu yağı içirdim yok. Sürekli burnunu açıyorum bitki çayı veriyorum em makinesi sürekli çalışıyor baş ucuna soğan koyuyorum. Ama alternatif önerileriniz varsa lütfen benimle paylaşın gece boyu öksürerek yarı uykulu yarı uyanık yatıyor cok üzülüyorum ☹️