Palmiye1 Kizlar pek kuyumcu ile iletisimimz olmadi bugune kdr. Bugun kiz kardesim nazar boncuklu kolye almak istedi. Zincir 1.24 gr , kolye ucu nazar boncuklu olan islemeli 1.19 gr. Totalde 6500e aldik. 14 ayar. Bu alisveris normal mi sizce ?
tubasd Palmiye1 gramlari toplayıp fiyata bölün gramini kaçtan aldiginizi bulursunuz 14 ayar altın gramina bakın ne kadar işçilik eklemiş ortaya çıkar
lceLady Palmiye1 Bu piyasada aldigi fiyat normalmis.. Su an satmak istese 4250₺ Taşları düşünce 4000₺
Duyulurum Palmiye1 normal fiyat ama çok mecbur kalmadıkça bozdurmasın. Evlenmeden önce ben de kendime bu tarz 14 ayar kolye bileklik alırdım sıkılınca bozdururdum. Tabii ki pişmanım 😅
Palmiye1 tubasd 2100 tl iscilik eklemis oluyor sence normal mi cnm ? Hic alisverisim olmadigi icin bilemedim :(
tazemom1 lceLady merhaba benim için de bi şey sorabilir misin 🤭 bebeğimin gramları var tek tek ben onları bir tane tüm 10 gr yaptırmaya gitsem herhangi bir ücret istenir mi
bilgeveannesi Normal fiyata almışsınız işçilikli ürün ortalama 5 bin 5500 arası maliyeti vardır zaten o ürünün
Palmiye1 Duyulurum Surekli takmak ici. Almisti. :) bir an kandirildik sandik. Bu konularda cok bilgisizdik sagolun :)