gulsun-36 Kızlar bebeğim aşı oldu 3 gün oluyor ateş vs olmadı ama ishal ve pişik oldu birde bugün iştahsızlık bulantı başladı ne yese kusuyor bu tarz yan etkiler yaşayan var mı yoksa üşütme midir bilemedim
Araldoram gulsun-36 aşı olalı 5 gün oldu, bizede sadece ishal olabilir ,Max 3 gün sürer denildi şükür hiçbirşey olmadı
-Sare32- gulsun-36 bizim de mukuslu kaka ishal gibi hafif ateş vücutta pazartesi aşı oldu dün bir şey yoktu bugün başladı etkisi
gulsun-36 Araldoram anladım o zaman muhtemelen ishal aşıdandır ama kusma bulantı belki midesini üşütmüş olabilir havalar soğuduğu için teşekkür ederim 🙏