Bayanyanakkkkkk kaanibo beyin MR ımı ? Biz 3 aylıkken çektirdik mecburen uyuttular durmamişti ufakta olsa kipirdamişti o sekılde net çıkmıyormuş.
Asel3504 kaanibo 11 aylıkken çektirdik beyin Mr sabh 5 de uyandıkrdık çok uykusuzdu orda da popo dan bir fitil verdiler salladım ayağımda hemen uyudu Mr 12 dk falan sürdü sorunsuz geçti sonra da hemen uyandı çok şükür Mr temiz cıktı darısı basınıza inşallah
Bayanyanakkkkkk kaanibo damaryolu açtilar ordan verdiler aratırdım doktora danıştım çok bi zararı yok
kaanibo Bayanyanakkkkkk teşekkür ederim meyve suyuna ilaç damlattılar ağızdan verdik 15 dakika uyuttu sadece dediğinizi sorayım