Bibebek_ Kızımın ateşi 37,5 38 gibiyken maalesef iki kere basit havale geçirdi. Çok kötüydü çok korktum o anlarda.Oğlumun ateşleri 39 lara 40 lara da çıktı kaç kere ama böyle bir şey yaşamamıştım. Doktorumuza çarşamba mesaj attım. İç ateşinin olduğunu anlayamamış olabileceğimi söyledi.Ateş ölçümünü makattan yapmam gerektiğini söyledi. Eğer ateşi makattan ölçtüğümüzde 38 üzeriyse şurubunu içir. Hemen ılık banyoya sok ateş düşmezse 2 saat sonra fitil at dedi. Ateşine alnından bakma boynuna ve karnına bak dedi.