Kızlar 1 aylık olduk. İlk bir hafta sıfırdı sonra gelmeye başladı sütüm. Son 3 haftadırda sütüm ne azaldı ne arttı. 5/10 ml cıkar cıkmaz o kadar az sağdıgımda. O yüzden eds yöntemi ile mama veriyorum 2 haftadır. fakat hiç bir artıs yok. Bestlak damla solgar hap mam tea çay helvalar dereotu kuru meyvelerde tüketiyorum ama banamısın demiyor. Artık pes edip biberonla mamaya, tutarsada red olmazsa gittiği kadar meme veririm diyorum.yoruldum umudumıda yitiriyorum. Başına gelen böyle geç gelen var mı? uyuyorum uyanıyırum doluluk hisssi hiç olmuyor depolamıyor sanki.