Hanimlar bakar misiniz testime
hulya74 yok bence
hulya74 var
hulya74 çok silik var bnce de 1 hafta sonra tekrarlayin testi
Hayırlı olsun bence var
Tek test mi bu yani sonradan mi actiniz
mrs_moomm evet tek test gördük sonra emin olmak icin açtık yine gördük
hulya74 teste göre var o halde hayırlı olsun 🥰 benim ilk ogrendigimde cok daha silikti🥰
Atlas 😏😏
Bence var gibi umutlandırmak gibi olmasında 🥲🥹
elifyaaa hic hazır değilim
hulya74 neden 🥲🙄
Bencede var
elifyaaa daha yeni doğum yaptım 50 günlük korunduk nasil oldu anlamadım
Var canım hayırlı olsun bende böyle ogrendım beta 23 dü
En iyisi kan testi verim
hulya74 spiral felan mı nasıl korunuyordunyz belki kaymıştır
hulya74 ooo ben o kısmı kaçırmıpım 🥹🥲 ama olsun dur bakalım belki yanlıştır
adaatuna prezervatifle korunuyoduk ama nasil oldu anlamadim gerçekten bebeğim daha cok küçük
elifyaaa bebeğim daha çok küçük ama yanlış cikma ihtimalli var mi ki