Merhaba bebeğimin burnu tıkalı hırıltısı falan var balgamı da var annemler özellikle uyurken yastık kullan daha rahat nefes alır dediler çünkü uyurken sık sık uyanıyor tam nefes alamadığı için dün küçük yastıklarla denedim gerçekten baya güzel uyudu ama gece kullanmaya korktum bir sıkıntı olur diye bu şekilde hasta olunca yastık kullanan var mı ben de düz kafa yastığı var öyle büyük yastıklardan değil zaten onu kullansam hafif başı yükselse iyi gelir mi bu şekilde bir tehlikesi var mı sorun olur mu acaba