Oğlum 2 yaşında ve yeni yeni bir huy çıkardı bezini çıkarıp ortalığa atıyor. Kaç defa heryeri kaka yaptı. Kriz geçiriyorum artık. Ara sıra yapıyor bunu ve çok zor bez değiştiriyorum istemiyor. Tuvaleti anlattım kaka gelince söyle gidelim dedim kaka yapsana söylemiyor. Halılarda serili ben bu halde çıldırıyorum birde tuvalet eğitimini kaldıramam gerçekten şuan. Biri bana yardım etsin ne yapacağımı şaşırdım