Kızlar 8 ayligiz 5 gün önce geldik . Ateş düşürücü serum ve serum takviyesi yapıldı ateş vardı kanda crp hafif yüksek diye . Antbyotikle evde devam ettik dün gece yine ateşlendi . Ateş düşmüyor ateş düşürücü 4 saatte bir veriyoruz 39 oluyor hafif boğazı kızarık var diyor ama iştah sıfır ne mama ne şu ne çorba hiç ağzını açmıyor yavrum ne yapacağımı şaşırdım serum yapilcakti ateş için ama ateş yüksek olunca damar yolu bulamadılar ilaç icirdik bekliyoruz ama yavrum çıplak bı şekilde süzüldü resmen ne yapacam ☹️ korkuyorum da