aybala1 @Rosebelle @pamukluanne Kızlar bağırsak enfeksiyonuymuş antibiyotik kullanıyoruz kanlı kaka geçti. İshali de baya azaldı. Ateşimizde yok artık teşekkür ederim 🙏🏻🙏🏻
LadyMarmelatte aybala1 ya kabızlıktan ya da alerjiden olabilir doktora götürün insaAllah tez vakitte iyileşir. 🩷
aybala1 goldengate Gecenin bir vakti gördüğüm için ilk acile gittim , daha sonrasında çocuk hastalıklarından randevu aldım. Antibiyotiğe devam ettik geçti çok şükür 🙏🏻❤️
goldengate aybala1 Gecenin bir vakti gördüğüm için ilk acile gittim Bende oyle yaptim ama detayli bir baktirmak istiyorum alerjimi falan diye gastroen. yada once cocuk hastaliklarinami gitmek gerek acaba