Iyi akşamlar.32+2hamileyim.3.sezeryanim olacak inşallah.sezeryan araliklarim kısa 2021.2023.2024 Aralık…zaman daraldikca çok korkuyorum.her operasyon biri birinden daha zor oluyor diye duydum.3.sezeryan olan annelerim nasil gecdi operasyon kaç güne iyileştiniz?lütfen yorumlarınıza ihtiyacım var.onceden Teşekkürler🌹