Yaademm annesininkurabiyesi annesininkurabiyesi 20 yani bugün çatlama olmuş değerlendirme yapın benimde dün çatlama oldu degerlendirdik her ihtimale karşı bugünde değerlendirme yapicaz hamile kalırsak büyük ihtimalle aynı zamanda olucak inşallah 💃💃
annesininkurabiyesi defnevedoruk 18 gece değerlendirmiştim bugünde gece değerlendireceğim yeterli olur demi
defnevedoruk annesininkurabiyesi bende 2. bebeğime hamileyim bu sefer korunmayı bırakınca direk ovulasyon denedim. iki gün sizin gibi 18-19nuz gibi pikleri değerlendirdim çatlamayı değerlendirmedim hamileyim şuan
annesininkurabiyesi defnevedoruk bende arada bir gün boşlukla değerlendirmiş olacağım nasip . Sağlıkla kucağınıza Alin ☺️🌸
elifyaaa annesininkurabiyesi bana doktorum 3 gün öncesi o gün ve üç gün sonrası da değerlendir demişti eşte sorun yoksa tabi
annesininkurabiyesi Yaademm bu 3. Ay olacak bizim . İlk ay 21 günde regl oldum 2. Ay 45 günde . Normalde çok düzenlidir . İlk bebeğimde ilk aydan olmuştu ama şu an döngüm çok karışık. Siz ne zamandır deniyorsunuz
Yaademm annesininkurabiyesi bizim 1 yılı geçti bu ay ilaç tedavisine başlandı bende ovulasyon testi ile desteklmek istedm inşallah biran önce kavuşuruz miniklerimize ♥️🤲