6ay 14 günlük bebeğim bu gün mamasını hiç yemiyor normalde yemek için deli olurdu biberonu görünce elimden alırdı bitince ağlardı tekrar isterdi ağzına dayıyorum almıyor kakasını yaptı çok koyu renkte korkuyorum böyle bir durum yaşayan varmı sebebi ne olabilir