Dream64 Kızlar ev için aylık 40 bin ödeme 10 yıl ödemek sizce mantıklı mı? 64 bin maaşımız ve Ocak ve temmuz yılda iki kez zam alıyoruz bu ocakta mesela 74 olacak
incismommy Dream64 bence de mantıklı ücretsiz izne ayrılmasaydım biz de aynı şeyi yapacaktık ama şu an tatlı bir mola verdik :)
Kuzularinanasi Dream64 24 bin ile gecim saglanabilcekse tabiki ev alin ama zorlancaksaniz dusunmek lazim
elbay53 Gayet mantıklı kredi taksiti sabit kalıyor neticede..biraz tasarruf yapıp ev sahibi olacaksınjz
Dream64 Kuzularinanasi bir de evde şuan kiracı var 10 bine oturuyor eski kiracı diye normalde komşuları falan yeni kiracılar 25e oturuyor biz de 15 yaparız dedik. Yani 34 bin kalıyor bize eee ocakta zam gelecek iki ay sonra bize kalan 44 bin olacak.
MoonCrystal Dream64 şöyle ki aldığınız evde oturacaksaniz kira olmayacaksa gecinirsiniz ocakta 34 bin kalır elinize bence iyi