brcnrcvs henüz 2.ay aşısı yaptırmadım 10 günümüz var. Arada ıkınmaları emzirme dışındada oluyo uyuyamıyo o zaman veriyorum gaz damlası. Son 2 gündür geceleri de arttı ıkınmaları . Önceden cok güzel uyurdu geceleri . Ikınmaları arada olurdu. 2 gündür gece ıkınmaktan uyuyamıyo. Damla da verdim gece ama çok işe yaramadı. Nedenini anlamadım akşam 11den gece 5 bucuğa kadar uyanıktı