Ben adet günümde. 1-2 gün önce oldum. Kahverengi kanama şeklindeydi. Adet oluyorum sandım. Devam etti hatta bir kaç gün. Arkadaşım yerleşme kanaması olabilir diyince test yaptım.(yerleşme kanaması olurken test yapınca pozitif çıktı 😂😂) sonra da doktora gittim netleşti. Eğer böyle bir durumunuz varsa doktora gidin. Çünkü benim kesem de çentik vardı. Düşük ihtimalim vardı. Progestan kullanmıştım öyle düzelmişti. Yerleşme kanaması diyip geçmemek gerekiyor…