Bebeğim 1 aylık oldu, sütümü sağıp biberonla veriyorum önceden tek seferde en az 100cc içiyordu son bir kaç gündür 20-30cc içip uykuya dalıyor doktorumuz 3 saatte bir besleyin dedi ben 2,5-3 saatte uyandırmaya calısıyorum cok zor uyanıyor ve uyanık kaldıgında içtiği süt bu kadar. Acaba tok olduğu icin mi içmiyor ya da az içtiği için şekeri mi düşüyor uyandırmakta cok güçlük çekiyoruz (20 cc içtiğinde zorlayarak bir saatte 70-80 içiriyoeum yinede 20yle uyutmuyorum)