Mrtmrt üzülmeyin yine emzirin ama mamayla da destekleyin. 1 damla bile alsa kardır. Mama da zehir değil. Sadece sütle değil hem mama hem de sütle doysun ne olacak. Bu sizi yetersiz ya da kötü anne yapmaz. Bazen bazı şeyler bizim elimizde olmuyor siz elinizden geleni yapmışsınız. Belki yetiyor mu doyuyor mu stresinden artmıyordur. Bakarsınız o stres ortadan kalktığında kendiliğinden artar.