İlk gün birşey olmadı 2, gün ishal oldu bugün 3 gün ve düzeldi şükür hiç birşey yapmadım bence sizde birşey kullanmayın geçer kendi ama huysuz birşey oldu ya sürekli uyanıyor uykuya dalmakta zorlanıyor bi ağlamaklı hep kucakta istiyor ya aşıdan yada salı günü 4. Aya giriyoruz 4. Ay atakları başlama belirtisi mi bilemedim