AydanGezer Ayvaaaaa hadi yaa size de geçmiş olsun çok :( umarım daha artmaz ve düzelir bebeğiniz. tabii benimki de 😕
AydanGezer Nazlina maşallah :) nasıl yapıcam onu ya anlamadım biraz detay verebilir misiniz dize zahmet
GyagmurG Bebek aknesi deniliyormus anne sütünden geçen hormonlar biraz ağır geliyor bebislerimize. Doktor çok büyüyüp iltihaplanırsa krem yazarız ama kendiliğinden geçer dedi.
Nilayaktas AydanGezer benim bebegimin de burnunun uzerinde beyaz sivilceler vardi dogdugunda simdi 2 aylik hala var azaldi ama iki doktora sordum normal bunlar gececek bisey kullanmana gerek yok dediler canim
Nazlina Nazlina yüzune sık yada pamuga hergun sabah aksam öglen ne zaman emzirirsen sil benim kizimin komple yuzu beyaz sivilce gibi oldu vucuduna yayildi sutümden surdukce gecti sut alerjisinden kaynaklaniyor :)
Bushraa Benim kızımda o kadar çoktu ki, ergenlik sivilcesi gibi oldu resmen. Doktor asla ellemeyin bir şey de sürmeyin 1.5 -2 ay bu normal dedi. Hakikaten de kendi kendine geçti. Ayrıca sütünden sürdüm arda bir yüzüne