basak1336 ya sakın beyninin bu oyununa yenilme, her emzirme sonrası iki bardak su iç en az ki hem süte yarasın hem de tokluk hissi versin. Ben doğumdan iki hafta sonra hamilelik öncesi kiloma dönmüştüm ama emzirirken gelen iştahım sağolsun geri doğum kiloma çıktım zar zor verdim💔 sağlıklı beslenmeye çalış. Bi tanıdığım şey der komik ama doğru bize tatlıyı dayıyolar süt olsun diye ama inekler ot yiyip su içiyo sütleri oluyo biz boşa kalori aldık falan diye😬 protein ağırlıklı beslenmeye çalışın bebiş de faydalansın karbonhidrat ve tatlılarq dikkat😶