Bende 32 de aldım 37 de doğum yaptım hala birşey yatmadı rapor bitince mi yatıyor acaba bir de birşey sorucam benm raporum bitince ben 2 ay daha rapor alıcam doktordan bu rapor parasını etkiler mi yatmasını nasıl olur acaba hemen işe başlamıycam 2 ay daha rapor alıcam nasıl oluyor acaba bilgi alabilir miyim