1 aydır böyle farklı farklı şeyler yaparım sabahları pankeki omlet öğlenleri çorbası akşamları sulu yemeği vs her çeşit ama bi türlü iştahlı yemiyor zorlaya zorlaya acaba ben mi kötü yaptım diyorum yok güzel köfte yapıyorum yemek istemiyor fikir vermek isteyen varmı 11 aylık kilosu 10.5