canimoglum55 symbiosis damla aldık biz her gün günde 5 damla veriyorum aynı saatte verin ama her gün. Öbür türlü işe yaramaz. Akşam saat 10 da başlayıp gece 1-2 ye kadar ağlıyordu benim kızım 2-3 hafta üst üste yaşadık bunu. Acillerde soluğu alıyorduk hep. Şu an kızım 2 aylık ve boş kaldıkça karnına masaj yapıyorum,fırsat buldukça mümkünse her akşam ılık bi banyo yaptırıyorum ,banyodan sonra da kurulayın güzelce ve zeytinyağı (hakiki)elinize alıp ısıtın yağı elinizde ovuşturarak ve bebişin ayak altlarına,göbeğine masaj yapın. Ayaklarını devamlı sıcak tutun ayağından üşütmesin. Patikli don giyiyorsa üstüne çorap giydirin mutlaka. Patiksiz alt giyiyorsa da içine külotlu çorap giydirip üstüne kısa çorap giydirin. Karnına sıcak su torbası koyduk biz (kesinlikle kaynar su olmasın) ve kontrollü bir şekilde koyun. Bebeğin Başında olun yani sıcak su torbası koyduğunuz zaman. Allah korusun patlarsa falan fark etmeniz açısından söylüyorum. Hareket yaptırın işte yuvarlayıverin yatakta koltukta o zaman da hareket ettikleri için gazı çıkarırlar. Ben bunları yaparak kurtuldum o çığlıklı gaz sancılarından. Kolaylıklar diliyorum