Merhaba guzek anneler. Oyle uzgunum ki anlatamam. 2 gun suren yuksek atesin ardindan bugun kizimin sesi kisildi. Aglamasi bile catalli derinden ve sessiz bi sekilde.. Ne yapmak ne vermek lazim. 6aylik ek gidaya basladim. Biraz ilik ihlamur verdim ama istahi da yok. Hicbirsey yemek icmek istemiyor. Basina daha once gelen annelerimizden yardim istiyorum..