nurbahar33 arkadaşlar benim bebiş 4 aya yaklaştı ancak refleksler devam kendini uyandırabiliyor, kundak yapıyorum hala . siz ne zaman bıraktınız
kanalizzze59 nurbahar33 ben 5.5 aylıkken bıraktım yavaş yavaş Oda yan yatırıyorum anca yani yoksa düz yatırsam gene yüzünü gözünü elliyor
tugceeeee478_ nurbahar33 bnmki 6.5 aylık hala yarım kundak yapıyorum yoksa olmuyor uyandırıyor kendini daha nereye kadar yaparım bilmem 😂
mfah Bizde 3.5 aylik olduk ayni dertten muzdaribiz :( sıçrayip uyaniyor yuzunu elliyor birkaç gece mücadele verdim ama uykular haram oldu o yüzden kundaga devam ediyoruz 🥲😁