basak98 Yenidoğan bebeğimi emziriyorum ekstra sütümü de sağmaya başlayacağım ama sagdığım sütü biberonla vermek istemiyorum biberona alışıp memeyi bırakmaması için. Biberon yerine ne kullanabilirim
defnemiraybebek basak98 kaşık ile ya da şırınga ile verebilirsin ya da eczanelerde falan kaşık biberon dşhe geçiyor onu alabilirsin
muallimerabia basak98 Yanıltmak istemem. Benim bebeğimde dil bağı olduğu için çok emmiyor. Ben de şu an biberonla veriyorum sütümü. Gece enjektör parmak tekniği ya da eds çok zor oluyor.
ilay-mom Kaşık biberon veya enjektör , gerçi ben 3 aydır biberon kullanıyorum red yapmadı, sağdığım sütleri de öyle verdim kaşık biberon midesini bulandırdı çünkü
pimiriya muallimerabia aynı durum bende de var dil bağını kestirdiniz mi? Emmeye etkisi olur mu acaba benimki de memede max 10 dk kalıp uyuyor dil bağından mı emin değilim
muallimerabia pimiriya Cuma günü kesildi. Şu an çok mutsuzum. Dil bağı yüzünden emmiyor dediler. Kesildiği güne kadar 10-20 dk da olsa az az emiyordu. Kesildiği günden beri 1 dk bile emmedi. Bugün 3.gün ve sütüm sağım yapmama rağmen azaldı.