zehratkn Arkadaşlar çok zorlanıyorum tv bile açıyorum yesin diye deniyorum ama o kadar zorki ağlamak istiyorum bazen düzelir mi acaba 9 aylık bebeğim
aybarsbebekk zehratkn benimkide oyalanmadan yemiyor mecbur çizgi fikm tekerleme falan açıyorum yedirirken
hazal3421 zehratkn bizimde ilk lokmayı tam bir buçuk saat ağzında tutuyor beklerken yoruluyorum pes ediyorum yani bilmiyorum yemek yemeyecekler heralde bende artık kafayı yemek üzereyim
zehratkn defnemiraybebek hiç dişi yok henüzde kabartısı bile yok önceden yine ağzını falan açardı bilemedim
ahlasmomm_ zehratkn ya bizim de böyle kafayı yemek üzereyim asla ağzını açmıyor blw de denedim yemiyor önceden kendisi de yerdi bir haftadır böyle doktora da götürdük bişeyi çıkmadı geçti mi sizin
ahlasmomm_ zehratkn biz kan verdik enfeksiyon çıktı doktor hastalanacak ddi hastalandı burnu akıyor hapşırıyor 😒
ahlasmomm_ aybarsbebekk doktorumuz kesinlikle öyle bişey yapma bir daha öyle alışır ddi bir arkadaş kaşıkla su yemek su yemek şeklinde veriyormuş gerçekten bende öyle veriyorum iki gündür açıyor deneyin siz de
zehratkn ahlasmomm_ pütürlğ şeyler özellikle hala alışamadı öğ diyor hemen dişide yok zaten henüz 9 aylığız ama
ahlasmomm_ zehratkn bizim de dişimiz çıkmadı 😄ben ek gıdaya başladığımdan beri hep eline verdim o yüzden pütürlü şeyler yiyor ama iştahı yok 😏
Deletedmom_206 zehratkn Kendiniz yedirmeyi bırakmalısınız. Çocuk kendisi yemeli. Çorba gibi sulu yemeklere elbette siz dahil olacaksınız ama bu şekilde yemeyi sevdiremezsiniz. Bırakın kendi yesin.
Ftet zehratkn kaç aylıkken düzeldi bizimkinin salyası baya arttı ama nerden çıkıyor görünmüyor hiç dişi
zehratkn Ftet kız daha 15 gün önceyr kadsr yemiyodu şimdi de yemek şstemiyo ama çok zorlamıyo beni geçenlerde aska açmıyodu ağzını