KolikBebekSahibi Linçlıycek olanlar gelmesin mümkünse geçen 1 damla üzüm suyu verdim beğenmedi çıkardı azıcık çay kaşığının uçuyla yoğurt vereyim dedim midesi bulandı çıkardı 2 ay sonra Ek gidaya tamamen geçtiğimizde de herşeyi ayırt mı edecek bu durum normal mı
defnemiraybebek KolikBebekSahibi çünkü geç kalmışsın doğumdan 1 hafta sonda tadımlara başlasaydın ayırt etmezdi 😂
_adrrdnz00 KolikBebekSahibi Daha çok erken tabi ki bazı şeyleri tattırın nolcak bende çok tattırdım oğlum a bebekliğinde ama ek gıdaya geçtiğiniz ilk zamanlar da da böyle ağzından çıkarabilir özellikle boğulmalqra dikkat
153s34 KolikBebekSahibi kiz sacmalama 3,5 .ayda ek gida mi verilir? Gec kalmissin. Dogar dogmaz lahmacun verecektin
nisakb KolikBebekSahibi biraz erken annesi bağırsaklarını zorlayabilir bu durum birde ilk kez süt/mama dışında bişey tadıyor öğürme çıkarma normaldir ama benimki beş aylık doktor başla dedi yine de 6 yı bekliyorum bu sıralar hasta diye :)
KolikBebekSahibi 153s34 ahahaha niye bu kadar önyargılısınız ya 1 damla bile sayılmaz verdiğim yoğurt üzümüde vermedim suyunu damlattım 1 damla sizide gören 1 kase üzümle yoğurt yedirmişim zanneder 😅
tuce164_ KolikBebekSahibi ya yeter ama ya 3.5 aylık çocuğa yoğurt mu verilir mi ne bu acele 3 ay sonra mücadele edeceksin zaten hiç merak etme 6 aylıkken bile sadece tadım yapiyoruz
Sunismyson KolikBebekSahibi ek gıdaya geçtiğinde de meyve suyu vermemelisiniz bence çünkü araştırmalarda bebeklerin böbreklerinin henüz meyve sularını sindiremediklerini okumuştum hatta anne sütü alıyorsa su için bile aceleniz yok aslında. Şütfen şunu düşünün bundan sonraki tüm hayatı boyunca zaten hep yemek yiyecek şimdi ek gıda sürecine kadar emzirmenin ya da mama alıyorsa onun keyfini çıkmarmaya çalışın☺️
153s34 KolikBebekSahibi hahahah. Ayy tmam ama yok iste 3,5 aylk yok iste yogurt verdim yemedi vs yazmssn. Kz dha dur bebegin sutunun/mamanin tadina varsin bi doysun, sonra verirsin digerlerini 😂 ayrica hiiic acele etmeyin şu ek gidaya. Başa bela yeminle 🤣🤣
gizemvatansever 3.5 ay gerçekten çok erken. Biz 5.5 aylığız tam 6 ay dolmadan doktorumuz önermedi. Hala hiç bişey vermedim sadece süt ile besleniyor. Nedir yahu bu aceleniz? Doktorunuz size yönerge vermiyor mu??
adaatuna KolikBebekSahibi bağırsakları ek gıdaya hazır değil daha çünkü bir de ek gıdaya meyve suyu ile de başlanmaz . İnternette birçok doktorum videosu var bence onlerı izleyin önce kafanıza göre takılacağınıza
3kedili2bebekli KolikBebekSahibi 3.5 aylık bebeğe şeker bile verseniz çıkarır lütfen böyle şeyler yapmayın alerji gelişse anaflaktik şoka girse ne yapacaksınız bir sebebi var 6 ay denmesinin ve 2 ay sonra da böyle olacak çıkaracak tukurecek çünkü gıdaları tanımıyor lütfen bir şey denemeyin bütün ömrünü etkiler sabırla bekleyin aynısını yapan teyzem aman tadını bilsin diye bir şeyleri diline degdirdi degdirdi çocuk 3 yaşına girecek 1 lokma yemiyor