Dogumdan sonra vucut agrilarim vardi genel olarak hani dyaak yemisim gibiydi su anda 4 ay odlu bel agrim hala gecmedi ya kilodan ya dogumdan bilemiyorum ama dogumla dogal olarak vücut yıpraniyor sizde cok yenisiniz normal diye dusunuyorum üşütsen kasiklarin karnin agrir diye dusunuyorum