acarasaf Kızlar oglusum 3,5 4 ayına doğru gidiyoruz elleri sürekli agzinda Eldiven takıyorum ama onu da baya ıslatıyor diş mi cikartiyor acaba diyorum ama daha erken degil mi sizce ne yapmalıyım
aysebb acarasaf Dişle alakası olmuyor o aylarda başlıyorlar eli ağza götürmeye eldiven takmayın bunu engellemeyin onlar keşfetmeye başlıyorlar artık yavaştan eldivene gerek yok asla. Bizimde o ayda başlamıştı ama 10. ayda çıkmıştı ilk dişi. Salyamızda erken başlamıştı ama dişimiz erken çıkmadı yani alakası olmuyormuş
Hiilyuss acarasaf oral dönem basladı artık ağzıyla tanıyacak her seyi eldiven takmayın müsade edin öyle öyle öğrenecek çünkü. Eline farklı dokularda oyuncak diş kasıyıcıları verebilirsiniz öğrenmesi için. Diş değil salya da çok olacak bu dönem yine diş diye düsüneceksiniz ama olmayacak 😂😂
acarasaf aysebb hmmmm çok teşekkür ederim inşallah bebegimizle bu güzel anılarımizi güzel bi sekilde atlatiriz🥰🥰🥰