Kızlar merhaba oğlumu 18 aylıkken kreşe vermeyi düşünüyordum. Bu süreçte kafama yatan bir kreş buldum öğretmenlerini, çocuğa yaklaşımlarını çok sevdim fakat kafama takılan şey şu oldu sınıfta 5 çocuk varmış ama o beş çocukta oğlumdan 6-7 ay büyük. Bu sıkıntı olur mu? Bu arada oğlum gelişim olarak iyi giden bir çocuk suan 16 aylık ve ikili kelimelere geçti yinede diğer çocuklarla ay farkından dolayı sıkıntı yaşar mı acaba?