Merhaba kızlar bebisleriniz kaç aylık neler yapıyorsunuz biz 10bucuk aylığiz 11 kilo oğlum karnı aciktiginda ağzını açıp kapatmaya başladı bu sıralar çok haraketli durmuyor bir dakika artık odadan çıktığım an ağlayıp peşimden geliyo bababa dedede derdi bu sıralar pek demiyor sadece Ba diyor birde dışarı çıktığında Bi sakinlik geliyor sizin bebislerinizdede oluyormu ve hala bay bay yapmayı bilmiyor alkış gel gel pisi pisi cagırıyor ama çok ciddi güldürmek için şekilden şekile giriyoruz insanlar da bu çocuk hiç gülmüyor diyo çok kafama takıyorum normalmi