Balbulutu Haftada bir destekli kaka yapıyor anne sütü alıyor günde 1 kere mama alıyor kaka kıvamı sıvı kakasını günde kaç kere yapar ilk oğlum baya yapardı aklım karıştı sorun var mı doktor 7 güne yapmaz normal dedi ama sürekli ıkınıyor yapınca rahatlıyor kabızlık yok
Ayissiya41 Gaz olabilir, bizde aynı sıkıntıyı yaşadık, yalancı kabızlık oluyordu bizdede 3 aylık emen bebek zaten kabız olmazda kolik Di gaz sancısı vardı sürekli ıkınıyor Du. Bize Dr 7 gun normal yapmayabilir dedi.