SukranUras Bucuruk85 tabure koyuyorum işte kucağımda yıkıyorum o şampuan şişeleriyle duş başlığıyla falan oynarken şipşak 😊 mama sandalyesi olunca ben sığamıyorum açık bıraksam üşür 🤷♀️ mecbur birlikte yıkanıyoruz
Bucuruk85 SukranUras ay çocuk kucağınızdayken siz kendiniz nasıl yıkanıyorsunuz hep çocuğu tutup hem tek el
SukranUras Bucuruk85 kendim yıkanmıyorum 😄 2 yaşına girmek üzere ve biz hala koala gibi yaşıyoruz tuvalete bile kaçarak giriyorum afedersin 🙆♀️ p yüzden anca ya sabah ya akşam eşim evdeyken duş alabiliyorum. Oğlumu yıkarken sadece koltuk niyetine kullandırıyorum kendimi 😊 önceleri tek elle yıkıyodum mecbur ama artık o kucağımda bi şeylerle oyalanırken iki elimi kullanabiliyorum 😊 ama genel olarak hiç zorlanmadım diyebilirim
Sevgilina Bucuruk85 banyoya sokmadan önce kovasına suyunu hazırlıyorum tabi öncesinde kıyafetlerini filan hazırlıyorum sonra küvetine oturtuyorum o suyla oynarken bende hemen yıkayıp çıkartıyorum 10 aylık bebeği eğer suyu seviyorsa çok rahat bir şekilde tek başınıza yıkarsınız ben doğduktan sonra sadece birkaç kez kayınvalidem ile yıkadım sonrasında hep kendim tek başıma yıkadım hiç zorlukta çekmedim
Eminektk00 Ela07 aynı bende o şekilde yıkıyorum oğlumu 😃40 I çıkana kadar küvette yıkadım sonra hep tek başıma duşa kabine giriyoruz kucağımda yıkıyorum 6 aylık olduk 😊
ymn2019 Sorunsalı degil de sorunu yazılsa daha iyi olmaz mı ? Sadece sizin için demiyorum ama genel olarak bu uygulamada bu şekilde telaffuz ediliyor. Beni rahatsız ettiği için yazmak istedim linç yiyeceğimi bildiğim halde.Bu sorunsal bulaşıcı sanırım.
Tugceers Bucuruk85 ben de merak ettim babayan mi soruyor erkek mi? 🤔Bir de bebegin cinsiyeti nedir aceba? 🤔
Gamzeyildiz15 Bucuruk85 ben banyo oturağı aldım ona koyuyorum vantuzlu kayma da olmuyor. Ona bakabilirsiniz
Tugceers Bucuruk85 bir de kiz bebek her ne kadar babasi olsa da dinimiz acisindan bu gunah ama tamam arada bir benim de esim yardimci olur banyo gununde eger evdeyse sadece su doker ama sen yikamaktan bahsediyorsun. Ister istemez genital bolgesine dokunuyor ne bileyim yanlis bir durum bu sana birsey olmaz ama o daha melek gunahina ortak etme bir defa kendin yikamayi dene esin suyu doksun sonrasinda sen tek basina yika alisirsin. Korkulacak bir durumu yok bunun