Kizlar kızım 6 ayına giridginden beri mızmız hep qgliyo herşeyden çabuk sıkılıyor gece aglatarak uyaniyo uyumuyo zor uyutmaya çalışıyorum gunuz çok kısa uyuyo gece 2 defa uyaniyo uyutamiyorum aşırı salyasi akıyor hergun kıyafet değiştiriyorum .sizler ne yapıyorsunuz bebislerinizle ek gidyaa başlayan varmı ben başladım veriyeoum herşeyden azar azar kahvaltı bide akşam yemeği 2 öğün veriryoum suanlik meyve veriyorum arada öyle braz sohbet edelim iç dökme gibi 🌺