Sidarasya Merhaba hanımlar bebeğim 6 aylık daha adet olmadım ve bebeğimi emziriyorum bu şekilde hamile kalan varmı merak ettim .
Ecebaby Sidarasya tabi ki de var kuzenim iki çocuğuna da öyle hamile kaldı herkes üst korur korunmana gerek yok demişler süt nasıl koruyacalsa artık 🙄 ama hamile kaldı
Sidarasya Ecebaby doğru süt korumaz ama benim merak ettiğim doğum sonrası hiç adet olmadan hamile kalınır mı. Ben ikinci bebeğime adet gördükten sonra hamile kaldım.