Kızlar anaokulullari kaç yaştan itibaren alıyor kayıt nasıl yapılıyor kura felanmi çekiliyor yoksa direktmi alıyorlar birde şuan oğlumu kayıt ettire bilirmiyim acaba kabul ederlermi bana bilgisi olan varsa bilgilendirirse sevinirim kızlar yabanciyim burdaki okul sistemiyle hiçbir bilgim yok