Bu konuyla alakali cok post acildi biliyorum ama ben baska turlu sorayim dedim bebegim 3 ay 20 gunluk yaklasik 1 ay once burnu tikandi ve biz nasil oldugunu anlayamadan cigere inmisti antibiyotik ve hava kullandik derken 10 gune gecti ama biz bugune kadar yine hergun serum fizyolojik damlattik gecen gun serum bitti damlatamadik 2 gun ve hemen burun tikandi korkuyorum ayni seyler olacak diye ne yapmaliyim tikanmamasi icin nem olcer falan aldim ev 22-23 derecede gidip geliyor nem %45-55 arasinda gun icinde bir kac defa havalandiriyorum kat kat giydirmiyorum ic zibin tulum hirka ayagina corap az mi yoksa cok mu haftada 1-2 defa disari cikiyoruz yarim saat 40 dk yuruyup geliyoruz ondada battaniye sariyorum arabanin ruzgarligini takiyorum daha ne yapayim nerde yanlis yapiyorum bilemiyorum sizler bir akil verin cok uzun oldu biliyorum ama endiseliyim 😢