Kızlar, oğlum 16 aylık. Fiziksel gelişimi gayet güzel 5-6 bilinçli kelimesi var ama ağzı hep dolu bıdır bıdır bişeyler anlatır. 14 aylıkken benim evhamlı olmam sebebiyle bir psikiyatriste gittik. Otizm, dikkat eksikligi, hiperaktivite vb olabilir mi diye . Şükür ki doktorumuz asla otizm olmadığını fakat çok hareketli olduğunu ama bu kadar erken tanı koyamayacagini söyledi. Merak ediyorum aşırı hareketli olup hiperaktivite olmayan bebişler var mı. Yani hep tırmanma, koşma , bişeyleri karıştırma peşinde. Agzını burnunu göstermez ama ayağını kaldır dediğimde kaldırır veya elini kaldır dediğimde kaldırır, gözünü kapat dediğimde kapatır. Bi derdi olduğunda konusamasa bile anlatır yani. Suyu biterse sulugunu bana getirir damacanayi gösterir. İşaret parmağını çok aktif kullanir. Fiziksel olarak gelişimini olması gerekenden daha erken yaptı hep. 3 aylıkken tam tur dönmeye 5 aylık olmadan oturmaya,emeklemeye 10. Ayında yürümeye başladı. Fakat sözümü hiç dinlemiyor, hiç yabancı vs ayırt etmez. Eve bir misafir geldiğinde o misafirle çok güzel iletişim kurar. Ama disaridayken beni bile tanımaz. Yerinde durmaz. Bir kafeye gidelim desen 2 dakika oturmaz. Asıl sormak istediğim bebeği bu şekilde olup, sağlık açısından hiçbir sıkıntısı olmayan var miii