momy45 Kızlar ayıptır söylemesi tavuk soslayıp fırına atcam normalde yoğurt koyardım ama baktım yoğurt bitmiş onun yerine krema koysam olur mu? Yapan var mı öyle yoğurt almaya gidemiyorum bugün.
Glz87 momy45 ben hiç koymam öyle sadece baharatlarını koyarım o kadar eşim yaparsa oda salça ve baharatlarını koyar sadece😂
Oli momy45 krema yagdan ibarettir. Tavukta yagli. Yemeginiz agirlasir ve yagli olur. Varsa hiraz sut kuyun yoksa baharat ve birazcik salca sarimsak tuz ile ovun oda yeterli gelir bence
momy45 Oli sütün markası önemsiz demi benim herif pimpirikli biraz 🤣 çenesini çekemem bimin sütü var ben de 🤣
LezizeNine momy45 canım normal sıvıyağ ve baharatı sürüp atsana yoğurtsuz yaparım ben hep gayet güzel oluyor bazen tam kızartıyorum bazen az yoğurt az kalmıştı fazla görünmüyor dersin sjsjsj
kbraalparslann momy45 Canım bende genelde yoğurt sos yapıyorum ama geçen yengem yaptı yoğurtsuz ayy çok güzeldi artık öyle yapıcam , ama illa yoğurt dersen getirden flan söyle ben dün 2 süt 6lı soda 50tl 50 kuruş verdim güzel indirim vardı 😛
bittercikolata__ momy45 direk baharatlayip koyun veya süt varsa biraz süt koyun daha lezzetli oluyor. Ben yoğurtla değil genelde sütle veya baharat koyar öyle yaparım