Kızlar ya 5500 serisini aldım ama kahve sıcak yapmıyor ya ayarlarını falan da yaptım müşteri hizmetleri ile de görüştüm max50 derece kahve sıcak su normal mi bu yani bu makina bu kadar mı ısıtıyor kullanan varsa yazar mı değişim talep ettim ama gelen de mi böyle olur