kızlar selam belki saçma bi soru olacak ama özel aşıyı devlet hastanesinde yapıyorlar mı. Bexsero aşısı. Aile hekimi biz yapmıyoruz hastane de yapmıyo diye biliyorum dedi. Bide size sorayım dedim o da emin değil. Boşuna gitmeyeyim özel hastaneye giderim