Kızlar ya lazımlıktan da klozetten de korkuyor oturduğu an çiş bitti diyip kalkıyor ama tabii yapmıyor maksat kalkmak olsun.
Lazımlıkta tutamadığım için de hiç eğitime başlayamıyorum.
Böyle olan çocuklarınız nasıl alıştı ? Sanırım 30ayına kadar beklicem gibi..
Çünkü oturmuyor yani kitabıda var stickerleri de var anlatıyorum oyun oynatıyorum falan dinliyor seviyor ama oturmuyor çıplak.
Kıyafetleriyle oturuyor sadece. Ne yapıcam bilgisi olan ?